

ANGIELSKI W ZDALNEJ OBSŁUDZE KLIENTA
Cel: Szkolenie ma na celu przygotowanie Uczestników do
- – biegłej obsługi aplikacji w języku angielskim do rozmów i czatów na tablecie i telefonie;
- – wyjaśniania kwestii za pomocą materiałów audiowizualnych dopasowanych do narzędzi obsługujących wideokonferencje;
- – Przedstawienia produktu i marki firmy za pomocą narzędzi i aplikacji;
- – Prowadzenia sprzedaży telefonicznej.
Angielski w zdalnej obsłudze klienta – metody realizacji:
Warsztat tematyczny składający się z 2 części: pierwszej, podczas której Uczestnicy poznają słowa i zwroty oraz drugiej, praktycznej w trakcie której Uczestnicy odgrywają scenki sytuacyjne z wykorzystaniem poznanego wcześniej słownictwa, ćwiczą korespondencję mailową i wykonują zadania na narzędziach i aplikacjach dobranych do zdalnej obsługi klienta.
W razie pytań dotyczących szkolenia " Angielski w zdalnej obsłudze klienta" jesteśmy dostępni pod numerami telefonów:
668-041-729; 668 041-680; 660-722-225; 668-041-698