JĘZYK ANGIELSKI DLA PRACOWNIKÓW BRANŻY GASTRONOMICZNEJ

Język angielski dla branży gastronomicznej to szkolenie skierowane jest do osób zatrudnionych lub poszukujących zatrudnienia w branży gastronomicznej jako kelner/ka lub barman/ka.

Cel: Szkolenie ma na celu przygotowanie Uczestników do obsługi obcojęzycznych klientów restauracji, barów i pubów.

Czego się nauczę?

Uczestnik po ukończonym szkoleniu będzie potrafił

  • zaprezentować ofertę restauracji /baru/ pubu;
  • nawiązać kontakt z klientem (zapytania o zadowolenie klienta);
  •  przeprowadzić rozmowę telefoniczną z klientem (rezerwacja stolika w restauracji, podanie szczegółów dotyczących godzin otwarcia lokalu, przedstawianie ewentualnego programu rozrywkowego, przyjmowanie zamówień na wynos);
  • udzielić informacji na temat menu ( nazwy dań i koktajli oraz ich skład);
  • zarekomendować danie/ napój oraz udzielić porad dotyczących menu;
  •  przyjąć zamówienie;
  • zareagować w sytuacjach problemowych z klientami;
  • przyjąć i zrealizować reklamację;
  • ustalić formę płatnosci.

 Zakres tematyczny:

 W restauracji:

  •  powitania i pożegnania gości;
  •  proponowanie stolika;
  •  rezerwacje (dni tygodnia, godziny), potwierdzanie i odwoływanie rezerwacji, zmiany rezerwacji;
  • telefoniczne przyjmowanie zamówień;
  • przedstawienie menu;
  • rekomendowanie dań i napoi;
  • reagowanie na życzenia specjalne klientów związane z ich dietą (np. wegetarianizm, dieta bezglutenowa);
  • przyjmowanie zamówień;
  • realizacja zamówień;
  • badanie zadowolenia klienta;
  • przyjmowanie skarg i uwag klientów;
  •  proponowanie deseru, prezentacja karty win, etc;
  • wystawienie rachunku i ustalenie formy płatności

 W barze:

  • sprzęt barmański: rodzaje szklanek, kieliszków
  • menu: rodzaje drinków i koktajli oraz ich skład;
  • dialogi sytuacyjne: zamówienia, płatności
  • small talk: krótkie rozmowy towarzyskie z Klientami
  • trudny Klient: radzenie sobie w sytuacjach problemowych

 Metody realizacji:

Warsztat tematyczny składający się z 2 części: wykładowej w trakcie której prezentowane jest słownictwo oraz praktycznej w trakcie której Uczestnicy odgrywają scenki sytuacyjne z wykorzystaniem poznanego wcześniej słownictwa.

W razie pytań obsługa Klienta dostępna pod numerami telefonów:

668-041-729; 668 041-680; 660-722-225; 668-041-698

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych więcej >>

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lingua Nova Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wspólnej 41, p. II, 00-519 Warszawa (dalej jako „Lingua Nova”).

Z administratorem danych można kontaktować się poprzez adres email: iodo@linguanova.com.pl, telefonicznie pod numerem: +48 (22) 584-10-14 lub pisemnie na adres siedziby Lingua Nova Sp. z o. o.

Podane w formularzu dane osobowe przetwarzane będą w celu niezbędnym do obsługi zapytania zawartego w formularzu i zgodnie z treścią udzielonych Administratorowi zgód. Podstawą prawną przetwarzania jest zgoda osoby, której dane dotyczą, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. W związku z obsługą zapytania dostęp do Pani/Pana danych osobowych będą mieli pracownicy Administratora oraz podmioty współpracujące w zakresie realizacji Pani/Pana zapytania.

Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych zależy od celu ich przetwarzania i wynosi:

- w związku z obsługą zapytania – przez okres niezbędny do realizacji odpowiedzi,

- w związku z marketingiem bezpośrednim - do czasu zgłoszenia Pani/Pana sprzeciwu lub wycofania stosownej zgody,

- w związku z realizacją obowiązków prawnych - do czasu wygaśnięcia obowiązku ustalonego odrębnymi przepisami;

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowana, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu co do danych osobowych, których podanie jest dobrowolne, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy: iodo@linguanova.com.pl

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

<< mniej