JĘZYK ANGIELSKI DLA PRACOWNIKÓW BRANŻY GASTRONOMICZNEJ
Język angielski dla branży gastronomicznej to szkolenie skierowane jest do osób zatrudnionych lub poszukujących zatrudnienia w branży gastronomicznej jako kelner/ka lub barman/ka.
Cel: Szkolenie ma na celu przygotowanie Uczestników do obsługi obcojęzycznych klientów restauracji, barów i pubów.
Czego się nauczę?
Uczestnik po ukończonym szkoleniu będzie potrafił
- zaprezentować ofertę restauracji /baru/ pubu;
- nawiązać kontakt z klientem (zapytania o zadowolenie klienta);
- przeprowadzić rozmowę telefoniczną z klientem (rezerwacja stolika w restauracji, podanie szczegółów dotyczących godzin otwarcia lokalu, przedstawianie ewentualnego programu rozrywkowego, przyjmowanie zamówień na wynos);
- udzielić informacji na temat menu ( nazwy dań i koktajli oraz ich skład);
- zarekomendować danie/ napój oraz udzielić porad dotyczących menu;
- przyjąć zamówienie;
- zareagować w sytuacjach problemowych z klientami;
- przyjąć i zrealizować reklamację;
- ustalić formę płatnosci.
Zakres tematyczny:
W restauracji:
- powitania i pożegnania gości;
- proponowanie stolika;
- rezerwacje (dni tygodnia, godziny), potwierdzanie i odwoływanie rezerwacji, zmiany rezerwacji;
- telefoniczne przyjmowanie zamówień;
- przedstawienie menu;
- rekomendowanie dań i napoi;
- reagowanie na życzenia specjalne klientów związane z ich dietą (np. wegetarianizm, dieta bezglutenowa);
- przyjmowanie zamówień;
- realizacja zamówień;
- badanie zadowolenia klienta;
- przyjmowanie skarg i uwag klientów;
- proponowanie deseru, prezentacja karty win, etc;
- wystawienie rachunku i ustalenie formy płatności
W barze:
- sprzęt barmański: rodzaje szklanek, kieliszków
- menu: rodzaje drinków i koktajli oraz ich skład;
- dialogi sytuacyjne: zamówienia, płatności
- small talk: krótkie rozmowy towarzyskie z Klientami
- trudny Klient: radzenie sobie w sytuacjach problemowych
Metody realizacji:
Warsztat tematyczny składający się z 2 części: wykładowej w trakcie której prezentowane jest słownictwo oraz praktycznej w trakcie której Uczestnicy odgrywają scenki sytuacyjne z wykorzystaniem poznanego wcześniej słownictwa.
W razie pytań obsługa Klienta dostępna pod numerami telefonów:
668-041-729; 668 041-680; 660-722-225; 668-041-698