JĘZYK ANGIELSKI DLA PRACOWNIKÓW BRANŻY HOTELARSKIEJ
Język angielski dla pracowników branży hotelarskiej to szkolenie skierowane do osób zatrudnionych lub poszukujących zatrudnienia w branży hotelarskiej- na recepcji hotelowej lub w dziale Guest Relations.
Cel: Szkolenie ma na celu przygotowanie Uczestników do obsługi obcojęzycznych gości hotelowych.
Czego się nauczę?
Uczestnik po ukończonym szkoleniu będzie potrafił:
- zaprezentować ofertę hotelu;
- przeprowadzić rozmowę z klientem hotelu;
- przeprowadzić rozmowę telefoniczną z klientem ( rezerwacja pokoju hotelowego, rezerwacja sali konferencyjnej, udzielanie informacji na temat udogodnień);
- udzielić prostych wyjaśnień gościowi hotelowemu na temat lokalizacji hotelu , poruszania się po mieście oraz najciekawszych miejscach, które warto zwiedzić;
- zareagować w sytuacjach problemowych z klientami;
- przyjąć i zrealizować reklamację.
Metody realizacji:
Warsztat tematyczny składający się z 2 części: pierwszej, podczas której poznajemy słowa i zwroty oraz drugiej, praktycznej w trakcie której Uczestnicy odgrywają scenki sytuacyjne z wykorzystaniem poznanego wcześniej słownictwa.
W razie pytań obsługa Klienta dostępna pod numerami telefonów:
668-041-729; 668 041-680; 660-722-225; 668-041-698