Język angielski dla branży hotelarskiej

23 lipca 2020
Język angielski dla branży hotelarskiej
5/5 - (27 votes)

Wybuch pandemii nie przekreślił naszych marzeń o podróżowaniu. Granice się otwierają, a turystyka się odradza. Ludzie spragnieni długo oczekiwanych wakacji z zapałem zabierają się za organizowanie  swojego wypoczynku za granicą. Wracają też bardzo popularne podróże służbowe. Dlatego hotele szybko się zapełniają, a pracy na recepcjach przybywa.

Podczas pandemii wiele osób związanych z branżą turystyczną i hotelarską straciło bardzo interesującą pracę. Na szczęście ten kryzys powoli staje się przeszłością. Turystyka wraca! Toteż niebawem pojawią się ogłoszenia o rekrutacjach w hotelach. Dlatego warto już teraz dobrze opanować język angielski  dla branży hotelarskiej. Jak to zrobić w najbardziej efektywny sposób? Poniżej znajdziesz wskazówki co musisz umieć, żeby zaskoczyć zarówno zagranicznych gości hotelowych jak i swojego pracodawcę profesjonalną obsługą w języku angielskim.

Sprawnie obsługuj gości z całego świata! Wykorzystaj do tego język angielski dla branży hotelarskiej.

 

Pracując w hotelu będziesz mieć codzienny kontakt z gośćmi z różnych stron świata. Dlatego bardzo ważne jest, żebyś umiał sprawnie się z nimi porozumieć w języku angielskim. Udowodnij zatem swojemu pracodawcy, że świetnie potrafisz:

  • nawiązać kontakt z gośćmi pytając o ich komfort i zadowolenie;
  • przeprowadzić rozmowę telefoniczną z klientem przed jego przyjazdem;
  • udzielić informacji o usługach świadczonych w hotelu i programach rozrywkowych;
  • udzielić wyjaśnień na temat lokalizacji hotelu i poruszania się po mieście;
  • opowiedzieć gościowi hotelowemu co warto zwiedzić i gdzie się udać;
  • zareagować w sytuacjach problemowych z klientami;
  • przyjąć i zrealizować reklamację;
  • potwierdzić, odwołać i zmienić rezerwację klienta;
  • załatwić formalności meldunkowe w hotelu;
  • przyjąć uwagi klienta i zaproponować rozwiązanie;
  • ustalić formę płatności.



Buduj pozytywny wizerunek hotelu i proponuj zagranicznym gościom usługi dodatkowe.

Płynna komunikacja to oczywiście podstawa. Jednak sam język angielski dla branży hotelarskiej nie wystarczy. Nie wywrze on na nikim imponującego wrażenia, jeśli nie będzie poprawnie zastosowany. Żeby klient postrzegał obsługę jako wyjątkową i chętnie korzystał z proponowanych przez Ciebie usług (np. wynajem samochodu, dodatkowy posiłek) musisz nie tylko ZNAĆ angielski, ale też dobrze WIEDZIEĆ JAK GO UŻYWAĆ.

 

Nie wszystkie bowiem wyrażenia są trafne w procesie sprzedaży lub przyjmowaniu zażaleń.  Naucz się rozmawiać z klientem tak, aby odebrał Ciebie i obiekt w którym pracujesz bardzo pozytywnie. Jeżeli rozważasz zapisanie się na kurs o tematyce język angielski dla branży hotelarskiej, wybierz takie zajęcia, które pomogą Ci również uniknąć używania zwrotów niepożądanych w konkretnych sytuacjach. Innymi słowy, użycie języka powinno się łączyć z umiejętnościami interpersonalnymi.



Poznaj słownictwo branżowe.

Jeśli pracujesz  lub zamierzasz pracować w większym hotelu na pewno niektórzy z Twoich współpracowników będą obcokrajowcami. Zatem na pewno dodatkowym atutem osoby pracującej na recepcji, lub w dziale Guest Relations będzie bardzo dobra znajomość słów i zwrotów branżowych.  Umożliwią Ci one płynną komunikację z zagranicznymi współpracownikami oraz kontrahentami. Poniżej znajdziesz niektóre z podstawowych słów bez których język angielski dla branży hotelarskiej nie mógłby istnieć. Sprawdź więc czy je znasz!

  • B&B (bed and breakfast)
  • Half board
  • Full board
  • Double room
  • Twin room
  • En-suite bathroom
  • Check-in
  • Check-out
  • Room service
  • Wake-up call
  • Vacancy
  • Return ticket
  • Car rent/ car hire

Opanuj i  przećwicz język angielski dla branży hotelarskiej z wykwalifikowanym lektorem.

Szukasz pracy w hotelu lub już pracujesz w hotelarstwie i chcesz podnieść swoje kwalifikacje? Jeśli tak, to teraz masz okazję przygotować się do obsługi językowej gości hotelowych pod okiem wykwalifikowanego lektora świetnie znającego branżę hotelarską. Program kursu jest tak ułożony, abyś mógł zaskoczyć swojego pracodawcę biegłością i profesjonalizmem. Pomożemy Ci szybko odnieść sukces. Skutecznie nauczymy Cię wyjątkowej obsługi gości zagranicznych.  Zatem serdecznie zapraszamy na szkolenie 22 584 – 10 – 10 lub, mail : kursy@linguanova.com.pl i życzymy sukcesów w szybko odbudowującej się i tak ciekawej branży!

    Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych więcej >>

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lingua Nova Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wspólnej 41, p. II, 00-519 Warszawa (dalej jako „Lingua Nova”).

    Z administratorem danych można kontaktować się poprzez adres email: iodo@linguanova.com.pl, telefonicznie pod numerem: +48 (22) 584-10-14 lub pisemnie na adres siedziby Lingua Nova Sp. z o. o.

    Podane w formularzu dane osobowe przetwarzane będą w celu niezbędnym do obsługi zapytania zawartego w formularzu i zgodnie z treścią udzielonych Administratorowi zgód. Podstawą prawną przetwarzania jest zgoda osoby, której dane dotyczą, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. W związku z obsługą zapytania dostęp do Pani/Pana danych osobowych będą mieli pracownicy Administratora oraz podmioty współpracujące w zakresie realizacji Pani/Pana zapytania.

    Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych zależy od celu ich przetwarzania i wynosi:

    - w związku z obsługą zapytania – przez okres niezbędny do realizacji odpowiedzi,

    - w związku z marketingiem bezpośrednim - do czasu zgłoszenia Pani/Pana sprzeciwu lub wycofania stosownej zgody,

    - w związku z realizacją obowiązków prawnych - do czasu wygaśnięcia obowiązku ustalonego odrębnymi przepisami;

    Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowana, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu co do danych osobowych, których podanie jest dobrowolne, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy: iodo@linguanova.com.pl

    Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

    << mniej

     

    Poznaj Języki! Zrozum Ludzi!. Bo sukces zaczyna się od komunikacji!

     

     

     


    Szukaj

    Archiwum