Angielski w zdalnej obsłudze klienta
Cel: przygotowanie Uczestników do
– biegłej obsługi aplikacji w języku angielskim do rozmów i czatów na urządzeniach mobilnych
– wyjaśniania kwestii za pomocą materiałów audiowizualnych dopasowanych do narzędzi obsługujących wideokonferencje;
– przedstawienia produktu i marki firmy za pomocą narzędzi i aplikacji;
– prowadzenia sprzedaży telefonicznej.
Angielski w zdalnej obsłudze klienta – metody realizacji:
Warsztat tematyczny składający się z 2 części:
cz. pierwsza – słowa i zwroty
cz. druga – praktyczna; Uczestnicy odgrywają scenki sytuacyjne z wykorzystaniem poznanego wcześniej słownictwa, ćwiczą korespondencję mailową i wykonują zadania na narzędziach i aplikacjach dobranych do zdalnej obsługi klienta.
W razie pytań dotyczących szkolenia " Angielski w zdalnej obsłudze klienta, prosimy o kontakt:
(+48) 22 584 1010
kursy@linguanova.com.pl