Język angielski dla pracowników branży hotelarskiej
Szkolenie skierowane jest do osób zatrudnionych lub poszukujących zatrudnienia w branży hotelarskiej – na recepcji hotelowej lub w dziale Guest Relations.
Cel: przygotowanie Uczestników do obsługi obcojęzycznych gości hotelowych.
Czego się nauczę?
Uczestnik po ukończonym szkoleniu będzie potrafił:
- zaprezentować ofertę hotelu;
- przeprowadzić rozmowę z klientem hotelu;
- przeprowadzić rozmowę telefoniczną z klientem (rezerwacja pokoju hotelowego, rezerwacja sali konferencyjnej, udzielanie informacji na temat udogodnień);
- udzielić prostych wyjaśnień gościowi hotelowemu na temat lokalizacji hotelu , poruszania się po mieście oraz najciekawszych miejscach, które warto zwiedzić;
- zareagować w sytuacjach problemowych z klientami;
- przyjąć i zrealizować reklamację.
Metody realizacji:
Warsztat tematyczny składający się z 2 części:
cz. pierwsza – słownictwo i zwroty
cz. druga – praktyczna; Uczestnicy odgrywają scenki sytuacyjne z wykorzystaniem poznanego wcześniej słownictwa.
W razie pytań prosimy o kontakt:
(+48) 22 584 1010
kursy@linguanova.com.pl